dinsdag 1 januari 2008

Nieuwsgierig

Het is zover: het nieuwe jaar is begonnen. Het jaar 2008 is aangebroken, en het klinkt alsof het science-fiction is. In de jaren 80, in mijn toch wel heftige pubertijd, klonk dat zoooooooover weg. En nu is het realiteit geworden. Goh, wat worden we oud...

Oud of niet, mijn nieuwsgierigheid steekt de kop op. Die verdwijnt niet met het ouder worden. Iets als "een vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken". En nieuwsgierig ben ik, enorm.

Nieuwsgierig naar 2008, wat gaat het ons brengen? Wat gaat er allemaal gebeuren? Ik ben zo benieuwd hoe we gaan terugkijken op 2008 met de feestdagen in december, het meest tradionele moment in het jaar om precies dat te doen, terugblikken. Wat zullen we meemaken?

De grootste vraag natuurlijk: worden we zwanger?



En als we dat niet worden, gaan we dan wel of niet adopteren?

Maar ook:

Wordt Peter weer helemaal de oude?
Welke gevolgen heeft de fusie van Ymere en de Woonmaatschappij?
Werk ik überhaupt nog steeds bij Ymere?
Hoe loopt mijn opleiding af?
Heeft Peter een nieuwe baan?
Gaan we wel of niet op vakantie naar Amerika?
Of gaan we misschien wel naar Azië?
Hoe ziet onze tuin er uit?
Hoe ontwikkelt onze vriendenkring zich?
Krijgen we een mooie zomer?
Blijft iedereen om ons heen gezond?
Kopen we eindelijk een nieuwe TV en een nieuwe TV kast in de woonkamer?



Kortom, nieuwsgierig dus! Volgend jaar om deze tijd zullen we het allemaal weten. Zijn jullie net zo nieuwsgierig als ik?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Jacqueline en Peter, ik wens jullie een geweldig en gezond 2008 en hoop dat jullie grootste wens uit gaat komen.

Marjon

Anoniem zei

Ieieieiew, tv kast? Heb nu visioenen van nep-kersenhouten multiplex met messing accenten én gegraveerde deurtjes. Zeg me - dat het niet zo is! :-)

En verder, of beter, het belangrijkste: dit wordt ons jaar, hoe dan ook!

Tot snel! Vita

Anoniem zei

Ik wens jullie en gezond en fantastische 2008. Ik hoop dat jullie wensen mogen uitkomen.

Gr petra

Anoniem zei

Nieuwschierig zijn is mensenlijk!!! Helaas kunnen we niet vooruit kijken... maar vaak is dat ook maar beter!
We moeten afwachten... en zien wat er komt... en volgend jaar om deze tijd kunnen we gaan kijken wat het (nu nog) nieuwe jaar ons dan gebracht heeft!

Heel veel liefde, doorzettingsvermogen en kracht voor 2008!!!

liefs Muisje

Annemiek zei

Over een jaar kun je hopelijk op een goed jaar terug kijken :)

kastelke zei

Jacqueline en Peter, van mij mogen al je wensen en verlangens dit jaar uitkomen (en mogen er dan weer andere in de plaats komen voor 2009). Wie weet win je een groot lot en ga je EN naar Azie EN naar Amerika. En eindig je het jaar met twee kinderen: eentje dat je zelf maakte en eentje dat je adopteerde.
(of is dat teveel van 't goede?)

Anoniem zei

Ook wij wensen jullie een fantastisch 2008! Dat het een jaar mag worden waarin jullie wensen vervuld mogen worden...

Heel veel liefs,