maandag 31 december 2007

Het gaat wonderbaarlijk goed!

Alweer de laatste dag van het jaar, gelukkig zou ik bijna zeggen! Ik ga er niet op terugblikken, de geschiedenis staat immers hieronder beschreven voor een groot deel.

We brengen deze laatste dag rustig door, nu eens zonder vrienden en familie, lekker met z'n tweetjes op de bank. Omdat ik vorige week ben begonnen met de tweede ICSI ronde en de daaraan verbonden gevreesde decapeptyl spuiten, hebben we niets gepland. Ik had verwacht op apegapen te liggen vanavond, en misschien zelfs wel al voor het officiele moment in bed, maar zoals het er nu uitziet gaat dat niet gebeuren. Was ik de vorige keer nog ontzettend moe van de decapeptyl, op het extreme af, deze keer gaat het wonderbaarlijk goed. Ik voel me niet helemaal top, heb af en toe hoofdpijn, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Ik ben nog niet extreem moe, en dus gaat het eigenlijk boven verwachting enorm goed. Fijn! Zou dat door de acupunctuur zijn?

Hopelijk is dit een goed voorteken voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat 2008 voor Peter het jaar wordt waarin hij alles achter zich kan laten en een nieuwe start kan maken, zonder angsten en spanningen, en weer de vrolijke en zorgeloze Peter wordt. Dat gun ik hem zo, dat zou het mooiste cadeau zijn! En natuurlijk hoop ik, bijna tegen beter weten in, dat deze tweede ICSI poging toch goed nieuws gaat brengen. De eerste paar dagen gaan zo goed, misschien is dat wel een goed teken? Wie weet, hoop gloort aan de horizon...

Verder wens ik iedereen in het nieuwe jaar wat ik ons zelf ook toewens: een heel gelukkige tijd, in een goede gezondheid, met veel liefde en vriendschap! Ik hoop jullie ook volgend jaar weer hier te mogen begroeten en ik zou het leuk vinden om van jullie een reactie te lezen af en toe!

Veel plezier vanavond, en voorzichtig met het vuurwerk!

4 opmerkingen:

Carola zei

Ik wens jullie een hele fijne avond en een goeie roetsj in een gelukkig jaar!

Anoniem zei

Ook ik wens jullie een ontzettend gezellige avond toe.
Ik hoop dat in 2008 jullie grootste wens vervuld mag worden!

groetjes, Ineke (AA forum)

Petra zei

En ook van hieruit de beste wensen voor het nieuwe jaar en een goed verloop van de ICSI!

Anoniem zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Jacqueline en Peter...