dinsdag 15 januari 2008

Kerstfeest

Ik moet nog een belofte van december nakomen, de foto van mijn glamour outfit, weten jullie nog? In december hadden we op het werk een knallende glammourparty als kerstfeest, ik schreef er eerder al over. Ik had me helemaal opgedoft in een lange zwarte glamourjurk, ik vond het geweldig. Nooit eerder maakte ik een galafeest mee, en nu kon ik eindelijk eens in het lang opdraven. Ik had veel voorpret met het verzamelen van mijn outfit en bijpassende accessoires, heel wat shopping heeft dat gekost. Niet dat ik daar een hekel aan heb hoor! Veel voorpret had ik ook met mijn collega's. Dagen vantevoren gonsde het tijdens de lunch met DE vraag "Wat doe jij aan?". De vergaderzaal hadden we omgetoverd tot een dameskleedkamer, compleet met spiegels en krultangen. En natuurlijk is dat vereeuwigd op een groepsfoto:



Ik heb de hele avond op de dansvloer gestaan, ik had geen voeten meer over, ik heb er twee dagen niet van kunnen lopen. Maar dat had ik ervoor over, het was super!



Ik zal er nog lang met veel plezier aan terugdenken!

8 opmerkingen:

Irène zei

Hoi Jasmino,

Een poosje geleden liet jij een reactie achter op mijn blog. Dat vond ik erg leuk, waarvoor dank!Het is er niet eerder van gekomen om ook eens op jouw blog te reageren, maar vanavond vond ik dat het er maar eens van moest komen. ;-)
Je schreef toen dat je niet eens meer precies wist hoe je bij mij beland was, maar volgens mij is de link Vita/ Nuver. Ik zie jouw naam namelijk regelmatig voorbij komen bij de reacties op haar blog en ook ik heb er wel eens een 'comment' achter gelaten. :-)

Ik heb nog lang niet alles op je site gelezen maar een ding is me wel duidelijk: een kindje zou zeer gewenst zijn. Ik hoop dan ook uit de grond van mijn hart dat jullie wens in 2008 eindelijk uit mag komen.

Groetjes!
Irène

Irène zei

Dèh, kom ik er net achter dat je vrij dicht in de buurt hebt gewoond van waar ik woon...
Boegenheim ligt op nog geen 20 km afstand!

Petra zei

Prachtig ziet iedereen eruit, zeg! Een heel smaakvolle jurk, die van jou, je ziet eruit als een prinses!

Anoniem zei

Waaaaaaw, je ziet er schitterend uit!! Wat leuk dat iedereen er helemaal uitgedost bijliep! Kan me voorstellen dat je veel voorpret hebt gehad bij het uitkiezen van de kledij...

Heel geslaagd!

Groetjes,

kastelke zei

Wow! Heel knap, Jacqueline. Echt stijlvol.

Annemiek zei

Je ziet er heel mooi uit!

Carola zei

Prachtig Jacqueline, je zag er 'umwerfend' uit!

SVO zei

Chique Jacqueline .. Jammer dat er te weinig gelegenheden zijn om zo'n jurk te dragen he? Ik had een mooie zwarte lange jurk met blote schouders en kon het alleen aan tijdens bruiloften helaas :(