zondag 6 januari 2008

Geen toeval

Twee keer is geen toeval, chocola helpt echt! Hoewel ik aankondigde met de pot nutella voor de tv te gaan zitten, heb ik besloten toch maar -heel netjes- een boterham te smeren (zodat je de dikke laag nutella niet kan zien, scheelt wat schuldgevoel...). En het hielp: de hoofdpijn ging weer over! Na 2 keer is het geen toeval meer, voor mij is het nu bewezen. Ik ga Vita's advies dus maar opvolgen en met haar chocola-boodschappenlijstje naar de stad. Zij heeft er vast ervaring mee. En voor diegenen die Vita niet kennen: zij zit in hetzelfde schuitje als ik, zij en D. starten eind deze maand met de tweede ICSI poging. Voor wie van humor houdt is haar blog zeer aan te raden!

Een berichtje aan Dr. Feelgood -de liefste gynaecoloog van het CVV- is niet meer nodig: mijn menstruatie diende zich alsnog gisterenavond laat aan. Ik kan dus nu met een gerust gevoel morgen een berichtje achterlaten, en naar verwachting moet ik dan op donderdag of vrijdag opdraven voor de eerste echo. Ik heb me dus toch weer teveel laten meeslepen. Je denkt je lichaam zo goed te kennen, maar soms word je toch verrast. Dat blijkt weer!

Maar bedankt voor jullie meeleven!

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat er ook in die chocolade zit, goed dat het werkt (mijn eigen theorie is de caffeine die erin zit).
Zal voor je duimen!

Anoniem zei

Gelukkig dat je nu zeker weet wanneer je menstruatie is gestart.
Dat van die chocola vind ik toch heel apart. Best wel iets om te onthuden, je weet maar nooit of het bij een ander ook werkt.
Tot, toi toi, Jacqie
Knuffel Marjan

kastelke zei

Je lichaam lijkt soms spelletje met je te spelen. Ik herinner mij nog heel goed toen wij trachtten zwanger te worden en ik -die klokvaster dan een trein was wat menstruatie betrof- plots niet ongesteld werd... Na 4 dagen wachten naar de nieuwe huisarts in ons dorp, en die pipo wou geen urinetest doen omdat die bij een zo prille zwangerschap niet 100% betrouwbaar zijnm zei hij. (beeldt je nu een hoop verwensingen in) Toen ik eindelijk mocht bellen voor de uitslag van m'n bloedonderzoek was het niet meer nodig, net die ochtend werd ik ongesteld.
En nu ga ik een tas thee en een Leonidas praline eten. Niet dt ik hoofdpijn heb of zo, maar soms moet je preventief handelen, niet? ;-)Smakelijk!