dinsdag 11 september 2007

Betrapt!

Rationeel weet ik dat de kans op succes in deze cyclus enorm klein is, deze halfslachtige cyclus die begon als een IVF/ICSI en eindigde op geplande gemeenschap. De natuurlijk manier met een beetje hulp, dat is het geworden. Ik schreef al eerder dat ik er dan ook niet op reken dat er een wondertje uit komt. Ja, ja..... Rationeel en gevoel zijn toch 2 heel verschillende dingen.

Ik heb mezelf betrapt! Vanochtend, voor de spiegel....... Ziet mijn lichaam er anders uit? Voelen mijn borsten al gespannen aan? Is mijn smaak veranderd? Ben ik misselijk? Ik ben er wel degelijk mee bezig, dus. Ik zou zo graag zwanger zijn. Nee, gevoel en ratio zitten niet altijd op één lijn. Wat een klein beetje hoop kan doen.

Betrapt!

5 opmerkingen:

Petra zei

Grote hugs van hier, Jacqueline! Ik bewonder, hoe je je gevoelens kunt uitdrukken in het geschreven woord. Ik hoop zo op het moment, dat we allemaal super blij voor jullie felicitaties kunnen schrijven!!

Anoniem zei

"Hoop doet leven" Jacqueline, je weet maar nooit.

SVO zei

Ik vind het juist bijzonder moedig van je dat je duft te hopen en het ook durft uit te spreken hier op je blog. Waarom zouden we altijd van het negatieve uit moeten gaan. En volgens mij ben je ook realistisch genoeg. Maar hoe klein de kans ook is, er is een kans! Zoals Wendy zegt: Hoop doet leven. En wij hopen met je mee! : )

Anoniem zei

Erg herkenbaar :-D En wachten op een implantatie bloeding. En elke keer weer uitrekenen wat de uitgetelde datum is als het deze keer lukt... ;)
Nogmaals heel veel succes van ons! We hopen nog steeds met je mee.

Dora

Elke zei

Hey

Bedankt voor je reactie op mijn weblog!!

En, al nieuws over de natuurlijke manier met een beetje hulp?

gr
Elke