zaterdag 25 augustus 2007

Dosis puregon verdubbeld

Vanochtend om kwart voor elf werden we gebeld door de IVF-arts uit het ziekenhuis. In de bloeduitslag van gisteren was geen groei van eitjes geconstateerd en dus wordt de dosis puregon verdubbeld. Vanaf vanavond moet ik dus een dubbele hoeveelheid spuiten, ik heb nog precies genoeg voor dit weekend en maandag krijg ik een nieuw recept. Hopelijk gaat dat goed in de apotheek, want normaal duurt een bestelling 2 dagen. Dat wordt dus een spoedje......

Ik begrijp alleen niet waarom ze niet gisteren hebben gebeld. Je moet altijd per sé voor 11 uur 's ochtends bloed laten prikken zodat ze 's middags om 1 uur de uitslag hebben en kunnen bespreken in het team. Je moet de spuiten zetten tussen 16.00 en 22.00 uur omdat ze dan na de uitslag de dosis kunnen aanpassen... Waarom bellen ze dan een dag later? Ik heb geen flauw idee.

Ik ben benieuwd of er maandag meer effect te zien is!

1 opmerking:

@ndrea zei

Hoi Jacqueline,
Via Carola's site kwam ik bij die van jou terecht. Leef met je mee, kan me voorstellen hoe je worstelt met ethische vragen. Ben blij dat ik daar nooit over heb moeten nadenken/beslissen. Heel veel sterkte, ik hoop dat het aanslaat!