donderdag 11 augustus 2011

Is er nog iemand?



Schandalig is het, ik weet het........... Maar ruim 3 jaar na de laatste post moet ik toegeven dat ik het schrijven toch wel mis. Tot die conclusie kwam ik al een hele tijd geleden, maar ik wist niet hoe ik de draad weer moest oppakken.

Het is niet zo dat er de afgelopen 3 jaar niets is gebeurd, integendeel. Soms heb ik het gevoel dat wij een abonnement hebben op van alles dat een grote impact heeft op je leven. Er is zoveel gebeurd dat ik eigenlijk niet weet waar te beginnen.

Maar hé, voordat ik weer begin, laat ik eerst maar eens polsen of er nog lezers zijn überhaupt. Want ja, ik heb jullie natuurlijk ook schandalig verwaarloosd. Ik zou het in elk geval weer erg leuk vinden om de draad weer op te pakken, als jullie mijn nalatigheid tenminste kunnen vergeven. Wat vinden jullie?



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Jacqueline, heel toevallig keek ik op je blog. En zag een bericht van je!! Ik vind het altijd heel leuk blogs te lezen. Heb je laatste reisblog ook met veel plezier gevolgd en er tips uitgehaald. We zijn nl. net terug van onze VS vakantie, o.a. ook naar Seattle, Vancouver en Yellowstone. Wat een geweldige reis!! Ik reageer altijd (zo vaak doe ik dat trouwens niet ;)) onder een pseudoniem omdat mijn eigen naam zo makkelijk te googlen is. Niemand heet zo! Maar je kent mij van Marokko-advies. Dan weet je het wel.
Ik wens jou het beste!

Groet, Lauren

Anoniem zei

Kwam toevallig op je blog terecht. Ben benieuwd of jullie inmiddels een kindje hebben mogen krijgen!

Petra zei

Ik heb je blog in mijn RSS reader staan, dus ik ben er ook nog :).

Anoniem zei

Jac, ik ben er ook!
Liefs Marjan

Gerda zei

Ik heb ook vaak gekeken of er nieuwe berichten waren na de Perfect Storm. Kan nu voortaan dus weer gaan lezen.

Elke zei

Aanwezig!