dinsdag 18 maart 2008

Update in de maak!

Ik geloof dat het nu toch echt te lang ging duren, aan de berichtjes van jullie te lezen. Ik was inderdaad een hele poos ondergedoken, sorry! Ik had geen puf, geen sjoege, geen moed om nog te schrijven, er kwam gewoon niets uit mijn vingers. Telkens als ik begon te schrijven, dook ik in een zwart gat. De backspace-toets op mijn redelijk nieuwe toetsenbord is al haast versleten..... Een writer's block zou je het kunnen noemen, want behalve mijn blog wilde ook mijn studie-epistels niet lukken. Uren zat ik eraan, dagen zelfs, tot paniek aan toe. Maar sinds vorige week voelde ik weer wat lust opkomen, lust om te bloggen welteverstaan. Jullie berichtjes komen dus als geroepen!

Een nieuwe update is in de maak, maar er valt een heleboek te vertellen, dus nog heel eventjes geduld! Komt eraan.....

7 opmerkingen:

Marije zei

Ik lees al een tijdje mee....het was inderdaad stil. Kan ik me voorstellen nu jullie in een toch best heftige periode zitten.

p.s. leuke profielfoto!

Petra zei

Leuke foto van jou in je profiel! En je schrijft toch alleen, als je er behoefte aan hebt? Je bent aan niemand iets verschuldigd :).

Anoniem zei

Ben erg benieuwd wat je ons allemaal gaat vertellen binnenkort! Ik hou je web-log in de gaten!! ben blij dat je weer zin hebt/krijgt om te gaan schrijven!!!

Liefs Muisje

Anoniem zei

We misten je al! Maar ik herken het gevoel van even niets te melden hebben, terwijl er toch zoveel gebeurt. Tot snel!

Anoniem zei

Al heel lang niets laten horen. nu weer een bericht van beide kanten. hoop dat het goed met je gaat. binnekort begint de lente, een nieuw begin voor de mensen die er op zitten te wachten? de tijd zal het leren. Ik blijf je volgen!
Gr. maike

Marije zei

Misschien heb je het blog van Flo zelf al gevonden (zij is nu enkele maanden zwanger na eiceldonatie (in Spanje)). Zo niet dan kan ik de link naar je mailen.

Marije zei

En hoe gaat het nu met je? Ik klik nog nu en dan je blog aan maar het is stil....